• Tires CMS - sklep dla branży motoryzacyjnej
    Szczegóły projektu
  • Travel CMS - oprogramowanie dla biur podróży
    Szczegóły projektu

Aktualności

Opublikowano: 2011-02-02
Zdobywanie linków (backlinks - BL) do własnej witryny internetowej jest jednym z najważniejszych i jednocześnie jednym z najtrudniejszych zadań, jakie należy wykonać, aby uzyskać wysoką pozyc...
Opublikowano: 2010-08-29
Większość osób wie, że bycie na pierwszych pozycjach wynikach wyszukiwania Google pociąga za sobą wzrost oglądalności strony a przez to i sprzedaży. Na nieszczęście wielu jeszcze nie wie, ...
Opublikowano: 2010-08-28
Rozpoczynając dyskusję na temat gęstości słów kluczowych na stronie internetowej (ang. Keywords Density) należny wyjaśnić czym jest słowo kluczowe. Słowo kluczowe jest to słowo, które uż...
Opublikowano: 2010-08-26
Zacznijmy artykuł od zbadania słów kluczowych na odpowiednim poziomie konkurencji. Najprostszym sposobem jest otwarcie wyszukiwarki internetowej www.google.pl i wpisania w wyszukiwarkę potencjalni...
Opublikowano: 2010-08-25
Twoja strona internetowa będzie stanowiła dla ciebie jedynie koszt finansowy, jeśli jej użytkownicy nie staną się twoimi klientami. Z tego powodu bardzo ważnym jest zapoznanie się z kilkoma uw...

Jak poprawić posiadane Inbound Links, Backlinks, BL

Dodano: 2011-02-02

Zdobywanie linków (backlinks - BL) do własnej witryny internetowej jest jednym z najważniejszych i jednocześnie jednym z najtrudniejszych zadań, jakie należy wykonać, aby uzyskać wysoką pozycję w Google. Jeśli zdecydujesz się na poprawę rankingu swojej strony internetowej w wyszukiwarce Google, to o wiele łatwiejszym będzie wykonać poprawę obecnych istniejących, niż zdobycie nowych.

Jak to zrobić

1. Popraw linki prowadzące do twojej witryny ze starej domeny.

Jeśli kiedykolwiek w przeszłości twoja domena uległa zmianie, istnieją duże szanse, że niektórzy użytkownicy internetu, wciąż odwołują się do twojej starej nazwy domeny. Linki do starej nazwy domeny powinny przekierowywać do nowej domeny – użyj w tym celu przekierowania 301, aby upewnić się, że linki a za nimi odwiedzający, trafili na właściwą stronę. Zapobiegniesz wówczas ich utracie.

Niestety zastosowanie przekierowania zwrotnego 301 powoduje utratę pełnej mocy linków zwrotnych do twojej witryny. W wielu przypadkach, aby zapobiec utracie mocy linków zwrotnych, należy skontaktować się z webmasterami stron odwołujących się do twojej starej domeny i poprosić ich o zmianę linka, aby przekierowywał do nowej domeny.

Aby działanie BL było prawidłowe, skontaktuj się z webmasterami witryn odwołujących się do twojej starej nazwy domeny i poprosić o zmianę linku z przekierowaniem do nowej domeny. Tego typu zachowanie zapobiegnie utracie rankingu w wyszukiwarkach internetowych.

2. Popraw linki prowadzące do nieistniejących stron twojej witryny.

Aby poprawić tego typu linki, sprawdź statystyki strony i dokonaj przekierowania wszystkich nieistniejących stron z odnośnikiem 404 do istniejących zakładek, aby nie tracić odwiedzających. Jeśli masz z tym problem skontaktuj się z webmasterem i poprosić o zmianę tych linków.

3. Popraw anchor text w linkach

Kiedy skontaktujesz się z webmasterami stron linkujących do twojej witryny aby poinformować ich o linkach do nieistniejącej domeny lub uszkodzonych linkach (broken links), zasugeruj także, aby zmienili anchor text tych linków (anchor text – jest to link tekstowy, wskazujący na twoją stronę internetową). Jeśli linki prowadzące do twojej witryny zawierają w anchor text słowa lub frazy kluczowe, na które się pozycjonujesz, twoje szanse na uzyskanie wysokiej pozycji na te frazy znacznie rosną.

4. Sugeruj strony o podobnej treści relatywnej do twojej


Może się to wydawać nietypową radą, ale może pomóc w rankingu twojej strony. Kiedy skontaktujesz się z webmasterem, możesz zasugerować zamieszczenie linka do innych stron o relatywnej tematyce jak twoja. Jeśli odnośniki twojej strony internetowej wskazują na linki na innych relatywnych stronach, to bardziej prawdopodobnym jest, że wyszukiwarki internetowe odnajdą twoją stronę jako powiązana z tym tematem.

5. Sprawdź linki i nawigację na własnej stronie

Jeśli interesuje cię oglądanie niektórych z własnych stron w wynikach wyszukiwania Google, to strony te powinny posiadać linki z twojej strony internetowej. Jeśli strona internetowa jest niewidoczna przez nieprawidłowo rozwiązaną nawigację witryny, to istnieje prawdopodobieństwo że nie uzyska ona wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania organicznego.

Twoja witryna powinna posiadać jasny i logiczny system nawigacji, który będzie kładł nacisk na te strony, które chcesz widzieć w wynikach wyszukiwania w Google. Wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania są wynikiem bardzo wysokiej jakości linków oraz prawidłowej optymalizacji zawartości treści strony.


Jeśli masz jakieś pytania, prosimy o kontakt

Przewiń do góry

Copyright 2016  © PAP Computer. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. Polityka prywatności

PapComputer.pl

Nasza strona korzysta z ciasteczek. Korzystając z naszej witryny wyrażasz zgodę na zapisywanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Zamknij okno

Polityka prywatnosci