• Tires CMS - sklep dla branży motoryzacyjnej
    Szczegóły projektu
  • Travel CMS - oprogramowanie dla biur podróży
    Szczegóły projektu

Aktualności

Opublikowano: 2011-02-02
Zdobywanie linków (backlinks - BL) do własnej witryny internetowej jest jednym z najważniejszych i jednocześnie jednym z najtrudniejszych zadań, jakie należy wykonać, aby uzyskać wysoką pozyc...
Opublikowano: 2010-08-29
Większość osób wie, że bycie na pierwszych pozycjach wynikach wyszukiwania Google pociąga za sobą wzrost oglądalności strony a przez to i sprzedaży. Na nieszczęście wielu jeszcze nie wie, ...
Opublikowano: 2010-08-28
Rozpoczynając dyskusję na temat gęstości słów kluczowych na stronie internetowej (ang. Keywords Density) należny wyjaśnić czym jest słowo kluczowe. Słowo kluczowe jest to słowo, które uż...
Opublikowano: 2010-08-26
Zacznijmy artykuł od zbadania słów kluczowych na odpowiednim poziomie konkurencji. Najprostszym sposobem jest otwarcie wyszukiwarki internetowej www.google.pl i wpisania w wyszukiwarkę potencjalni...
Opublikowano: 2010-08-25
Twoja strona internetowa będzie stanowiła dla ciebie jedynie koszt finansowy, jeśli jej użytkownicy nie staną się twoimi klientami. Z tego powodu bardzo ważnym jest zapoznanie się z kilkoma uw...

Jak przekształcić użytkowników strony w kupujących - współczynnik konwersji

Dodano: 2010-08-25

Twoja strona internetowa będzie stanowiła dla ciebie jedynie koszt finansowy, jeśli jej użytkownicy nie staną się twoimi klientami. Z tego powodu bardzo ważnym jest zapoznanie się z kilkoma uwagami, które na przekształcenie użytkowników twojej strony w jej klientów.
Poniższe wskazówki pozwolą ci się dowiedzieć, czy twoja witryna internetowa zmienia jej użytkowników w jej klientów.

1. O czym jest twoja strona internetowa i co się na niej znajduje dla użytkownika.

Statystyki wskazują, że masz zaledwie kilka sekund, aby zatrzymać odwiedzającego na twojej stronie. Jeśli w kilka sekund nie przekonasz go, że trafił we właściwe miejsce warte jego uwagi, to go stracisz. Musisz wyraźnie w treści swojej witryny poinformować jej użytkowników co się na niej znajduje, i dlaczego twoje zastosowania rozwiązania są lepsze. Informacja ta powinna być umieszczona w najbardziej widocznym miejscuCzy twoja witryna jest godna zaufania.

2. Użytkownicy twojej witryny powinni być poinformowani z kim mają doczynienia i nie należny w żadnym wypadku ukrywać swoich danych adresowych.

Jeśli posiadasz referencje klientów, którymi możesz się już pochwalić, umieść je również w jak najbardziej widocznym miejscu. Bardzo ważna informacją jest przynależność do różnego rodzaju organizacji z branży czy otrzymane nagrody. Powinieneś zawsze pokazywać odwiedzającym twoją stronę, że jesteś wiarygodną firmą i można ci zaufać.

3. Czy Twoja strona posiada profesjonalny wygląd.

Jednym ze sposobów tworzenia zaufania dla odwiedzających twoją witrynę użytkowników jest jej profesjonalny wygląd. Staraj się unikać bałaganu na stronie i stosowania ekstremalnych kolorów witryny. Przejrzysty wygląd ułatwia odczytywania zawartych na niej informacji. Jeśli na stronie wyświetlane są reklamy, powinny być tak wkomponowane w stronę, aby nie odwracały uwagi od rzeczywistej treści. Użytkownicy nie powinni się zastanawiać dlaczego najważniejszą częścią twojej strony są reklamy innych firm.

4. Wykonaj stronę możliwie jak najprostszą dla użytkowników

Poinformuj użytkowników swojej strony o celu jaki chcesz osiągnąć np.: czy mają oni ściągnąć darmowy program, założyć nowe konto, pobrać demo programu, czy dopisać się do newslettera itp. Staraj się skoncentrować uwagę swoich klientów na jednym zadaniu, Nie zmuszaj użytkowników do subskrybowania biuletynu lub pobranie dema aby uzyskać więcej informacji. Skoncentruj się na jednym zadaniu i poinformuj bardzo szczegółowo użytkowników swojej witryny, o pozytywnych konsekwencjach wynikających z wykonania tego zadania. Oczywiście możesz użyć wiele zadań na różnych stronach swojej witryny. Zamieść szczegółową instrukcję do każdego z nich. Im mniej użytkownicy muszą myśleć wykonując zadanie tym lepiej.

5. Spraw aby użytkownicy twojej strony nie czuli się niczym zagrożeni

Zamieść warunki użytkowania i politykę prywatności dla swoich użytkowników oraz usuń niepotrzebne pola z formularza rejestracyjnego. Unikaj stosowania rozbudowanych formularzy na swoich stronach. Im wicek pól w formularzu tym mniej użytkowników będzie go wypełniać. Twoja oferta sprzedaży powinna zawierać bardzo dokładne określenie warunków gwarancji czy zwrotu zakupionego towaru. Pokażą one kupującemu, że zakupy realizowane na twojej witrynie są bezpieczne. Pamiętaj aby zawsze dotrzymywać swoich obietnic.

6. Dodaj do wyszukiwarek dokładnie co chcą biorąc pod uwagę swoich użytkowników.

Tytuł strony i główne tagi strony powinny zawierać podstawowe tezy sprzedaży twojej strony internetowej oraz jedno lub dwa słowa kluczowe. Kiedy wyszukiwarki internetowe widzą twoją stronę internetową w wynikach wyszukiwania, tytuł strony powinien pokazać szukającemu właściwy wynik jego wyszukiwania. Treść twojej strony powinna mu to potwierdzić i wyjaśnić bardziej szczegółowo wynika wyszukiwania.

Zwiększenie współczynnika konwersji witryny to prosty sposób na zwiększenie twoich dochodów, bez zwiększenia liczy odwiedzających. Im więcej odwiedzających użytkowników zainteresowanych bezpośrednio twoimi produktami, tym większy zysk jeśli twoja strona notowana jest na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Aby przekształcić użytkowników twojej strony w kupujących na twojej stronie popracuj nad konwersją swojej strony stosując się do powyższej instrukcji zwiększając tym samym współczynnik konwersji.

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego

Przewiń do góry

Copyright 2016  © PAP Computer. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. Polityka prywatności

PapComputer.pl

Nasza strona korzysta z ciasteczek. Korzystając z naszej witryny wyrażasz zgodę na zapisywanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Zamknij okno

Polityka prywatnosci