Aktualności

Opublikowano: 2017-06-01
Domena generyczna rejestratory.pl idealna dla producenta urządzeń, sklepu z profesjonalnymi kamerami bądź instalatora cctv. Zapytanie ofertowe pod tym linkiem ...
Opublikowano: 2017-05-15
Zakończyliśmy prace nad systemem B2B dropshipping dla dystrybutora opon na rynki europejskie. Serwis obsługuje 20 krajow sprzedaży w 6 wersjach językowych ( opłaty, stawki VAT dopasowane są do ...
Opublikowano: 2017-03-15
Dla apteki Galmed zaprojekowaliśmy rozbudowany sklep online z ciekawymi integracjami, dużą ilością produktow i codziennymi aktualizacjami stanów magazynowych. Projekt dostępny jest tutaj Apteka...
Opublikowano: 2016-09-12
Nowy nabytek - tires.pl idealnie zgra się z naszym oprogramowaniem dla branży motoryzacyjnej - Tires CMS.Kontakt w sprawie zakupu domeny ...
Opublikowano: 2016-08-05
Ciekawa domena z branży turystycznej zagościła w naszym portfolio. Mozliwości jej zagospodarowania jest wiele, począwszy od inwestycji, przez zbudowanie marki. Zapraszamy do składania zapytań i...

Demo sklepu

Zobacz przykładowe demo sklepu z naszym autorskim oprogramowaniem eShop. Zobacz sam!

Opis

Sklepy internetowe

 

Indywidualna szata graficzna



Jako projektanci naszych produktów oferujemy wszystkim naszym klientom niepowtarzalną i wykonaną według indywidualnych upodobań szatę graficzną.
Dostosowujmey ją do obecnych trendów biorąc pod uwagę user usability ( łatwość i intuicyjność obsługi przez użytkowników ) a także Państwa uwagi.

Dla tych, którzy nie mają własnej idei na wygląd sklepu lub nie są przekonani do końca co to wyboru kolorystyki czy rozłożenia elementów graficznych, oferujemy prezentacje zdjęciowe wykonanych projektów.

 

Instalacja oprogramowania

Przeprowadzana jest na dowolnym serwerze bezpłatnie spełniającym następujące techniczne:

obsługa php5,

  • baza danych MySQL,
  • pojemność uzależniona od ilości zdjęć produktów (1000 produktów ok.100Mb), 
  • transfer uzależniony od ilości miesięcznych odwiedzin

Dokładna specyfikacja naszych serwerów dostępna jest w ofercie hostingowej.

 

Magazyn i stany magazynowe

W każdym sklepie wbudowana jest opcja magazynu. Pozwala on na pełną kontrolę magazynową sprzedawanych w sklepie produktów.
Opcja przydatna w przypadku posiadania określonej ilości sprzedawanych artykułów oraz dla działu marketingu firmy przy zamówieniach towaru od producentów. Stany magazynowe można w każdej chwili samodzielnie wyłączyć z poziomu panela administracyjnego.

Moderowane recenzje o produktach

Każda karta produktu posiada miejsce, w którym zarejestrowani użytkownicy sklepu mogą wyrażać opinie o produkcie.
Z uwagi na różne zachowania klientów, zanim recenzja pojawi się na stronie internetowej przy danym produkcie musi zostać zaakceptowana przez administratora sklepu.  

Użytkownicy sklepu internetowego mogą indywidualnie nadawać ocenę produktu. Jest ona skalowana do 1-6 i widoczna przy produkcie.
Opcja ta jest montowana w każdym sklepie i na życzenie zamawiającego może być wyłączona.


Szablony produktów



Mają one zastosowanie w przypadku oferowania w jednym sklepie różnych typów produktów. 
Dla przykładu, oferując na sprzedaż kawę określające ja parametry mogą wyglądać jak: waga, marka, cena, kod produktu.
Przy sprzedaży koszulek oprócz wagi, marki, ceny, kodu produktu, producenta powinien być określony rozmiar czy kolor.

Z uwagi na różnego rodzaju cechy oferowanych produktów, również ich cena może ulegać zmianie np.: w zależności od rozmiaru. Szablony można określać niezależnie do każdej grupy produktów, kategorii czy podkategorii. Również niezależnie do wybranych produktów.

Automatyczny generator zdjęć



Zastosowany generator zdjęć pozwala na automatyczne dodanie do 10 zdjęć (opcja standardowa) do każdego produktu. Dodawane zdjęcie automatycznie, niezależnie od wielkości, dopasowuje się do podanej w systemie wysokości i szerokości obrazu w ramce.

Przy dodawaniu większej ilości zdjęć, system automatycznie generuje prezentacje multimedialną oparta na przewijaniu dodanych zdjęć za pomocą kursorów lewo <-> prawo.

Opis produktu



Opisu produktu dokonuje się w pełnej wersji edytora tekstowego. Pozwala on na dodanie w tekście:

 

  • linków,
  • zdjęć,
  • filmów,
  • prezentacji multimedialnych,
  • oraz pełną edycję tekstu 

Każdy produkt korzysta z indywidualnego edytora tekstowego. Załączenie dodatkowych elementów do opisu produktu, w zastosowanej wersji edytora tekstowego, oparte jest na menu obrazkowym i nie wymaga znajomość kodu HTML.

Ilości produktów

Ilość produktów wprowadzanych do sklepu jest nieograniczona. Ograniczenie stanowić może pojemność serwera, na co szczególnie należy zwrócić uwagę. Dla przykładu 1000 produktów wprowadzonych ze zdjęciami może przekroczyć 100MB.

Kategorie i podkategorie


W oferowanych przez PAPComputer sklepach internetowych oraz stronach z systemem CMS nie ma ograniczeń co do ilości dodawanych kategorii jak i podkategorii przypisanych do odpowiedniej kategorii.

Ograniczenie w przypadku zastosowania menu poziomego stawić może szerokość strony – ograniczenie techniczne, lub wizualne w przypadku zastosowania menu pionowego.

W przypadku posiadania dużej ilości produktów do sprzedaży umiejętność ich zakatalogowania w odpowiednie kategorie i podkategorie stanowić mogą klucz do zastosowania taśmowego, rozciągającego się nadmiernie w dół, menu pionowego.


Szkolenie i wsparcie techniczne



Każdy klient, nie zależnie od wybranej opcji sklepu internetowego czy strony internetowej, otrzymuje wsparcie techniczne. Czas ten jest zaplanowanym przez pracowników firmy PAPComputer programem wdrażania umiejętności posługiwania się systemem CMS – system zarządzania treścią.


Poleć znajomemu




Zakładka wbudowana jest przy każdym produkcie, pozwala na wysłanie maila, w którym wysyłający poleca osobom trzecim dany produkt.
Odbiorca wiadomości otrzymuje powiadomienie z zaproszeniem do odwiedzenia sklepu i link do danego produktu.


System newsletter



Dział Newsletter pozwala na określenie i zbudowanie dowolnej ilości newsletterów oraz w dalszej kolejności wysłanie do np: użytkowników sklepu internetowego czy do innej zewnętrznej grupy z dowolnej listy mailingowej.

Połączony jest z urządzeniem mailingowym z możliwością tworzenia nieograniczonej liczby list mailingowych i graficznych szablonów wiadomości e-mail.
System pozwala na zarządzanie korespondencją seryjną do klientów sklepu.

Menadżer sprzedaży




Pozwala na zarządzanie sprzedanymi produktami w sklepie internetowym. Z uwagi na różnorodność form płatności oraz zróżnicowanie rodzajów wysyłek.

Jego działanie sprowadza się do monitorowania drogi jaką przebywa towar podczas procesu sprzedaży w zależności od wybranej formy płatności przez użytkownika w sklepie internetowym.

Zanim zakupione towary ze sklepu internetowego dotrą do użytkownika sklepu muszą zostać mu sprzedane, opłacone przelewem, kartą kredytową lub systemem szybkich płatności lub wysłane za pobraniem, a na końcu wysłane.

Menadżer sprzedaży wspierany jest przez system auto responderów automatycznie informujących drogą mailową o miejscu znajdowania się zakupionego lub zamówionego towaru, czy informacji o otrzymanej płatności przez sklep lub przypomnieniu o uregulowaniu płatności itd.

Dodatkowe funkcje:

  • generowanie automatycznych powiadomień do klientów przy zmianie statusu zamówienia,
  • możliwość modyfikacji zamówienia przez administratora,
  • zmiana asortymentu, ilości, ceny, dodawanie rabatu, ustalanie stawek VAT,
  • wystawianie nowych zamówień przez administratora,
  • i inne.


Mapa sklepu



Każdy sklep posiada standardowo wbudowaną mapę jako spis wszystkich elementów sklepu: kategorii, podkategorii, stron statycznych oraz produktów.
Pokazuje ona strukturę rozmieszczenia elementów w sklepie i ułatwia poruszanie się po nim.

Google sitemap XML




Google sitemap jest specjalną mapą serwisu napisaną w formacie *.xml umieszczana w np. Google Analitics. Pokazuje ona robotom internetowym strukturę sklepu internetowego, co w znacznym stopniu przyspiesza i ułatwia indeksowanie w wyszukiwarkach internetowych. Mapa generowana jest w strukturze sklepu automatycznie.

Przyjazne linki SEO




Struktura linków sklepu internetowego tworzy się automatycznie w zależności od tytułów kategorii, podkategorii, nazw produktów czy dodatkowych stron statycznych.

I tak np.: link: http://www.twoja-domena.pl/torebki-damskie jest bardziej atrakcyjne dla wyników wyszukiwania niż link  http://www.twoja-domena.pl/1/22, który dla wyszukiwarek internetowych jest postrzegany jako mniej atrakcyjny.


Generowanie metatagów



Generowanie meta tagów sklepu odbywa się w sposób automatyczny lub ręczny. Struktura sklepu pozwala na określenie meta tagów (title, description, keywords) dla każdej kategorii, podkategorii i produktu jak również dla każdej dodanej strony statycznej czy dodanego artykułu.


Artykuły i bieżące nowości



Wmontowany standardowo system artykułów pozwala na bieżące uaktualnienie informacji np. o nowościach. Tworzenie artykułu oparte jest o pełen edytor tekstowy, pozwalający na dodawanie zdjęć, linków, edycji tekstu itp.

Do każdego artykułu istnieje możliwość dopisania indywidualnych meta tagów.


Logowanie i rejestracja



Rejestracja użytkowników sklepu internetowego oparta jest o formularz rejestracyjny zabezpieczony opcją przepisania słowa lub kodu z pokazanego obrazka. Jest to zabezpieczenie przed robotami. Po dokonaniu rejestracji klient sklepu uzyskuje dostęp do własnego panela użytkownika, a w nim :

 

  • podgląd historii zamówień, 
  • podgląd statusu zamówienia, 
  • dostęp do kopii wystawionych dokumentów, 
  • informacje o zaległych i dokonanych płatnościach, 
  • dane na temat udzielonych rabatów,
  • możliwość zmiany danych osobowych.

Sklep posiada również opcję zakupu jednorazowego bez konieczności logowania i zakładania konta - klient dokonuje zakupu i dane niezbędne przy zakupie nie są rejestrowane w sklepie. Przy takiej formie zakupu klient nie posiada wówczas własnego panela klienta i nie ma wyżej przedstawionych opcji.

 

Przesyłki i kurierzy



Dużym problemem, z uwagi na różnorodność sprzedawanych towarów, staje się naliczanie kosztów wysyłki.
Należy wziąć pod uwagę nie tylko rodzaj czy wagę wysyłanego towaru, jak również rodzaj i dostępne środki transportu, ograniczenia w wysyłkach co do wagi czy objętości, transport własny itd.

Oferowane przez nas sklepy posiadają możliwość określenia nielimitowanych ilości środków transportu oraz naliczanie za nie kosztów wysyłki. Można je definiować samodzielnie również z podziałem na wagę.
Przewiń do góry

Copyright 2016  © PAP Computer. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. Polityka prywatności

PapComputer.pl

Nasza strona korzysta z ciasteczek. Korzystając z naszej witryny wyrażasz zgodę na zapisywanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Zamknij okno

Polityka prywatnosci