Aktualności

Opublikowano: 2016-08-05
Do naszego systemu B2B dodaliśmy możliwość integracji z Amazonem. Jest to kolejna platforma aukcyjna, którą możemy zaproponować naszym Klientom....
Opublikowano: 2015-05-26
Zapraszamy do testowania systemu sprzedażowego Tires CMS - umożliwiamy dostęp do DEMO panela administracyjnego. Zakładanie kont testowych   Kliknij w obrazek aby powiekszyć ...
Opublikowano: 2015-01-09
Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym oprogramowaniem naszej firmy. Tires CMS jest przeznaczony dla firm z branży oponiarskiej, pozwala on w łatwy i intuicyjny sposób prowadzić sprzedaż opon...

Tires CMS

Serwisy B2B

Sprzedaż opon – Tires CMS jest to specjalistyczne oprogramowanie dostosowane do specyfiki bardzo wymagającego rynku oponiarskiego. Wiele integracji z zewnętrznymi programami ( min. kurierzy, szybkie płatności czy programy księgowo - magazynowe ) a przede wszystkim z największymi hurtowniami z branży pozwala naszym Klientom na poprawienie jakości obsługi swoich klientów poprzez zautomatyzowanie pracy, lepszą komunikację, szybsze przygotowywanie zamówień przy zwiększonej sezonowej sprzedaży. 

Przyłączenie dodatkowych kanałów sprzedaży ( Allegro i Aukro ) wraz z pełną integracją i intuicyjną obsługą zamówień w panelu administracyjnym oprogramowania Tire CMS, pozwala jeszcze lepiej zarządzać sprzedażą.

Integracja z hurtowniami

Latex


( polska hurtownia opon, felg stalowych i aluminiowych, części dla serwisów wulkanizacyjnych,)

Handlopex S.A

.

( polska hurtownia opon rolniczych, przemysłowych, motocyklowych oraz specjalistycznych, felg, dętek, posiada 16 oddziałów w Polsce oraz prawie 200 dystrubutorów i autoryzowanych serwisów na terenie całego kraju.


Pneuhage


( dystrybutor ok 30 producentów opon i 40 producentów felg, posiada 5 oddziałów na terenie Polski i ponad 100 punktów serwisowych w Niemczech )
- możliwość dodania kolejnych hurtowni

- automatyczne pobieranie danych produktów ( opony, felgi, części ), ich opisów, zdjęć i stanów magazynowych
w ustalonym interwale czasu. Dodatkowo co określony czas system koryguje stany magazynowe
- automatyczne zarządzanie cenami dla klienta końcowego polegająca na wyświetlaniu korzystniejszej ceny danego produktu, w przypadku kiedy ten sam produkt występuje w dwóch lub trzech hurtowniach w różnych cenach - system sam wybiera najlepszą cenę.
- integracja zamówień polegająca na składaniu zamówień w danej hurtowni poprzez system WebApi w imieniu Zamawiającego
- możliwośc dodania kolejnych hurtowni – ważne aby oprogramowanie umożliwiało wysyłanie odpowiednich informacji

Zarządzanie produktami

- ustawianie wielu magazynów ( podział np na stacjonarny, wirtualny, Allegro itp ) z przypisanymi do niego konkretnymi produktami
- automatyczne uzupełnianie danych ( opisy, zdjęcia itp ) przez integrację z hurtowniami ( nie wszystkie hurtownie udostępniają wszystkie dane )
- zarządzenie cechami produktów ( np.automatyczne pobieranie z hurtowni, możliwość ich edycji bądź konfigurowania )
- szybka wyszukiwarka w panelu administracyjnym, umożliwiająca w intuicyjny sposób wyszukanie potrzebnego produktu – wynik jest wyświetlany od razu po określeniu cechy filtrowania ( np. średnicy, nośności czy nazwy bieżnika ).
- hurtowa zmiana opisów zaznaczonych produktów
- hurtowe dodawanie zdjęć do nowych produtków
- hurtowa zmiana cech zaznaczonych produktów
- możliwość wyłączania określonych produktów ze sprzedaży ( deaktywacja )

Rezerwacja miejsc serwisowych

- możliwość wyboru dnia rezerwacji ( w formie kalendarza )
- rezerwacja danego stanowiska na określoną godzinę jest widoczna na stronie od razu po zatwierdzeniu formularza przez klienta
- konfiguracja paramterów rezerwacji i godziny przyjęć przez panel administracyjny
- podział na samochody osobowe, ciężarowe lub 4x4
- ustawianie przedziału czasowego w godzinach przyjęć

Reklamacje on-line,

- dodawanie do reklamacji zdjęć przedmiotów wraz z opisem 
- zarządzanie reklamacjami 

Integracje z firmami kurierskimi

 


Automatyczne zwroty od firm kuriereskich

- po określonej liczbie dni system wystawia automatycznie zwrot towaru z danego zamówienia,
- przenosi zamówienie do Zamówień ANULOWANYCH, a następnie przyjmuje na stan towar z zamówienia ( opcja jest dostępna jedynie w przypadku generowania przez system kurierski informacji o odebraniu paczki przez klienta lub zwrocie przesyłki do nadawcy )

Fakturowanie ( dokumenty sprzedażowe dostępne w Serwisie )

- wystawianie FV VAT
- wystawianie FV paragonowej
- wystawianie faktur pro-forma.
- wystawianie korekt.
- wystawianie faktur WDT – stawka podatku VAT 0 %
- raportowanie do pliku xls ( kwota sprzedaży netto/brutto, wartość podatku VAT, data sprzedaży, pełne dane kontrahenta, )
- wyszukiwanie dokumentów sprzedażowych w panelu administracyjnym ( zakres kwot sprzedaży, zakres dat )
- możliwość ręcznego przygotowanie zamówienia oraz wystawienie odpowiedniego dokumentu sprzedażowego ( paragon, faktura, inne )
- możliwość ręcznego dodawania faktur zakupowych

Szybkie płatności online ( do wyboru )

- PayU
- transferuj.pl
- Przelewy24.pl
- dotpay
- inne 

Subiekt

- integracja stanów magazynowy i cen z Subiekta do Serwisu
- integracja zamówień z Serwisu do Subiekta
- do integracji niezbędny jest dodatkowe oprogramowanie łączące Serwis z Subiektem

Allegro i Aukro

- wystawianie aukcji wg wcześniej przygotowanych szablonów ,
- możliwość ustawienia wielu szablonów aukcji
- automatyczne zakańczanie aukcji po osiągnięciu przez produkt w systemie minimalnego stanu magazynowego
- automatyczny import zamówień z Allegro do Serwisu ( wraz z ich zarządzaniem z poziomu panela administracyjnego )
- ręczne bądź automatyczne przypisanie do kategorii
- intuicyjna obsługa aukcji, ustawianie specyficznych konfiguracji dla różnych produktów ( w tym różne szablony, opisy, zdjęcia, różne koszty transportu w zależności od wagi, wielkości czy ceny danego produktu )
- rozbudowany podgląd aukcji w panelu administracyjnym min.ilość sprzedanych produktów, szybkie linki do aukcji, podgląd zdjęć, kosztów wystawiania, daty zakończenia ..
- ręczne dodawanie nowych użytkowników z serwisu Aukro.cz ( z uwzględnieniem specyficznych liter używanych w czeskim alfabecie )
- rozliczenie i ściąganie ze stanów magazynowych ( odrębny magazyn )
- automatyczne wystawianie faktur z uwzględnieniem stawek VAT 0% i 21% VAT-u
- generowanie listów PPL.cz z możliwością wydruku
- osobne zarządzenie zamówieniami czeskimi

Przykład działania systemu
Sprzedaż Opon

Przewiń do góry

Copyright 2016  © PAP Computer. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved. Polityka prywatności

PapComputer.pl

Nasza strona korzysta z ciasteczek. Korzystając z naszej witryny wyrażasz zgodę na zapisywanie ich zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Zamknij okno

Polityka prywatnosci